Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2011

Μαζι σου:')

Αποφασισα να γραψω το προτελευταιο μου αρθρο του 2011 για ενα ατομο που υπεραγαπαωωω<3:")
Ειναι ενας τροπος που μπορω να εκφρασω ακομα περισσοτερο τα αισθηματα μου γι αυτον!;)
Και τωραα..τον λενε Δανιηλ ή αλλιως Δανι Έλ <33
Γνωριστηκαμε μολις 3 μηνες πριν αλλα..ΝΑΡΙ! ΧΔ
Μαλωναμε απειρες φορες,δεν μιλουσαμε για μερες,αλλα αυτο πιστευω μας εφερνε πιο κοντα <3
Ειναι πραγματικαα ΥΠΕΡΟΧΟΤΑΤΟΣΣΣΣ*.*
Και το καλυτερο για μενα,ειναι φιλος μου..και μαλιστα ενας πανεμορφος ουκρανος<3.<3

Τον ειχα παραμελησει αρκετες φορες,αλλα αμεσως του ζηταγα συγγνωμη!Το λατρεβωω αυτο το παιδιιι<3
Και ολα οσα περασαμε μαζι!Χαρες και Λυπες..
Παντα θα  θυμαμε τις βλακειες μας...(Ερωτικο Γιουρουσι<3,Μην Ντρεπεσε!,Π****ς Λαϊκός,Ψιψινελ?Ψοφησες?,Μ****ι Γαρυφαλο,Ο Υπεροχος Χορος Μας<3, κτλ..)
Και γενικα παντα θα σ'αγαπαω!
ΗΛΙΘΙΕ!<333
Υπεροχε ΒΑΣΙΛΙΑ ΜΟΥΥΥ<3 Πανεμορφε μουυ<3
Σ'αγαπαω να το ξερεις!Θα ειμαι παντα διπλα σου σε ο,τι και αν χρειαστεις!:")
Σε λατρεβωωω<33
Θα μου λειψεις!:"/:*****



2 σχόλια: