Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Κολληταρος!*.*

Τσουλουφακι<3
Επιτελους αξιωθηκα η γουρουνα να γραψω ενα αρθρο για τον υπεροχοτατο μου<3 Τον πανεμορφο κολλητο μουυ τον Νικολακηηη<3
Ας ξεκινησω απο την αρχη..Λοιπον με τον Νικο ειμασταν μαζι απο 6 χρονων:')Ηταν και ειναι ενα πανεμορφο παιδακι απο την πρωτη δημοτικου..Μπορω να πω οτι δεν καναμε πολυ παρεα...Αλλα τα τελευταια 3 χρονια εχουμε γινει κωλος και βρακι:3
Ειχαμε μαλωσει απειρες φορες..αλλα τα βρισκαμε παντα..και με αυτες τις μ*αλακιες που του εγραφα δεν μπορουσε να μην με συγχωρεσει,ειδικα την τελευταια φορα!χΔ

Καθε μερα,καθε ωρα την περναμε μαζι..ο,τι και να γινει!Ζουμε μοναδικες στιγμες...Ακομα και οταν δεν ειμαστε μαζι,μεσω Skype και ooVoo(παλιοτερα)μιλαμε μεσω Facebook και κινητου!
Σχολιαζουμε τους παντες(κακιες!),την καθε μας στιγμη που περασαμε στην μερα..Λεμε ο,τι μαλακια θελετε!
Πιστευω οτι μπορω να στηριχτω πανω του..και οχι για να μην πεσωω και σπασω κανενα ποδι..αλλα να στηριχτω πανω του στις δυσκολες και στις κακες στιγμες..και αυτος θα εχει και το ιδιο και απο μενα,ο,τι και να γινει!

Παντα ημουν και ειμαι διπλα του καθε στιγμη της ζωης του..Μοιραζομασταν ολα μας τα μυστικα..και ακομα τα μοιραζομαστε..

Ο,τι μου ζητησει απο μενα,παντα το εχει..δεν μπορω να στεναχωρισω αυτη τη φατσα!
Και μην ξεχναμε τα μοναδικα λουκουλουρακια της γιαγιας που ερχετε και τρωμε:')
Να μην ξεχασει οτι αμα δε,αμα του αρεσουν εχω κι αλλα να το ξερει!(χαχαχα κατι δικα μας!)
Θελω να ξερει οτι θα ειμαι παντα διπλα του...ο,τι και να γινει..ειναι ο μοναδικος ανθρωπος που μπορω πραγματικα να εμπιστευτω...τον αγαπαω απειρα και για ο,τι θελει εγω θα ειμαι εδω!:3
Θελω να συνεχισουμε να ζουμε την καθε μας στιγμη μοναδικα..να μην χαθουμε και να μην μαλωσουμε ποτε,γιατι δεν μπορω να φανταστω την ζωη μου χωρις αυτη τη φατσα και αυτο το χαμογελο καθε μερα:')Θα ειμαι παντα εδω να μου πειραζει τα μαλλια,να βριζομαστε παντα φιλικα,να βγαζουμε ηλιθιες φωτογραφιες,ακομα και να γελαμε ο ενας με τον αλλο!
Νικολακηηη μου σ'αγαπαω απειρα πολυ..θα ειμαι εδω ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

Υ.Γ.:Αυτα που θα πειτε εσεις σαλια,εγω τα λεω αισθηματα!;)
 

1 σχόλιο: