Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Ενα ατομο που λατρευω:)

Φουλερ μουυ<3
Λοιπον..αποφασισα να γραψω το πρωτο μου αρθρο στο blog μου σχετικα με ενα ατομο που υπεραγαπωωωω<3 :')
Τον λενε Αντωνη και ειναι ενα υπεροχο παιδι!Γνωριστηκαμε σχεδον τυχαια,περιπου 2 μηνες πριν,μεσω κοινης φιλης...Αλλα απο τη πρωτη στιγμη,ειχαμε φοβερη χημεια!
Τον λατρευω πραγματικα...ειναιι ο πιο τελειος ανθρωπος που εχω γνωρισει ποτε στην ζωη μου..και ειναι τελειος γιατι πολυ απλα ειναι ο εαυτος του.
Επισης,οπως ειπα και παραπανω δεθηκαμε παρα πολυ απο την πρωτη στιγμηη..δεν αφηνουμε λεπτο να μην μιλησουμε,να ανησυχησουμε ο ενας για τον αλλο,να γελασουμε..Τις στιγμες που ειμαστε μαζι τις περναμε μοναδικααα:')<3
Επισης,η κολωνια του ειναι ο ερωτας μουυυ<33

Και ξεχασα το πιο σημαντικο..ειναι ο υπερφανταστικος μου ΦΟΥΛΕΡ!<3
(μεγαληηη ιστορια τι σημαινει Φουλερς:$)
Ειναι τοοοοοσο μοναδικος που δεν προκειτε ποτε να τον αφησω να φυγειιι:')
Δεν ξερω πως να σε ευχαριστησω που υπαρχεις στην ζωη μου,και την ομορφαινεις καθε ωρα,καθε λεπτο,καθε δευτερολεπτο..:)
Βλακα Αντωνη,μοναδικε μου φουλερ,οσα και αν περασαμε,περναμε,και περασουμε,δεν προκειτε ποτε να κανω κατι ωστε να σε χασωωω://
Σ'αγαπω πολυυ <3 :')

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου